Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní hra na motivy Tower Defense
Václavík, Filip ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu.
Mobilní hra na motivy Tower Defense
Václavík, Filip ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu.
Framework pro tvorbu her typu tower defense
Čižmárik, Andrej ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Tower Defense hry sú populárnym subžánrom real-time strategických hier, kde hráč chráni strážený objekt obrannými vežami pred nájazdmi nepriateľov. Súčasné Tower Defense hry sú však uzavreté, čím znemožňujú akúkoľvek rozšíriteľnosť a skúmanie zdrojového kódu. Cieľom práce je preto vytvoriť multiplatformový framework pre tvorbu hier typu Tower Defense spolu s ilustračnou implementáciou hry v tomto frameworku. Framework podporuje potrebné herné objekty: veže, jednotky, ako aj interakcie medzi nimi - všetko skriptovateľné v jazyku LUA. Ďalej podporuje manipuláciu s textúrami, animáciami, zvukovými efektami a hernými mapami vytvorenými v dostupnom grafickom editore. Užívateľské rozhranie sa navrhuje v deklaratívnom jazyku XAML. Cieľ práce sa podarilo naplniť - pomocou vytvoreného frameworku je možné vyvíjať Tower Defense hry na platforme Windows a Android.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.